ΤΑ F-35 ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. & ΣΤΟ ΝΑΤΟ

ΤΑ F-35 ΤΩΝ ΑΘΛΙΩΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. & ΣΤΟ ΝΑΤΟ

Δεν νοιώθουμε μόνο απόλυτα δικαιωμένοι για την αγορά των F-35Α από την αποικία Γκραικυλία, ότι πρόκειται για επιχειρησιακά παντελώς άχρηστο για το αμυντικό μας σύστημα, που αποκτάται κατά διαταγήν του ΝΑΤΟ και των Η.Π.Α. Επιπροσθέτως  έχουμε πρόβλημα να επαναλάβουμε ό,τι «προφητικά» γράφαμε πριν 2-3 χρόνια, τώρα, που επισήμως τα ξένα αφεντικά επισημοποιούν το ολέθριο πακέτο απόλυτης ληστείας και υποτέλειας. Αναγκαστικά θα ξαναπούμε ήδη γνωστά. Ίσως και να μην έχει σημασία αφού Αμερικανικές πηγές τα λένε ωμά και κυνικά ότι η αγορά των F-35Α εξυπηρετεί το ΝΑΤΟ και τις Η.Π.Α. και το όλο πακέτο είναι ένα κόλπο της κυβέρνησης Μπάιντεν να πάρει όπλα η  Ελλάδα (Γκραικυλία) για να εξοπλίσει την Ουκρανία παρακάμπτοντας περιορισμούς του Κογκρέσου. Το περιοδικό Forbes, από τις ναυαρχίδες Καπιταλισμού και Αμερικάνων ιμπεριαλιστών γράφει μεταξύ άλλων:

«Καθώς ο αποκλεισμός της βοήθειας προς την Ουκρανία από το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα σέρνεται στον τέταρτο μήνα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ υπό τον Τζο Μπάιντεν βρήκε  έξυπνο νέο τρόπο να δώσει στις δυνάμεις της Ουκρανίας τα όπλα και τα πυρομαχικά, που χρειάζονται για να υπερασπιστούν την χώρα τους. Πρόσφερε στην ελληνική κυβέρνηση 3 περιπολικά Protector, 2 αεροσκάφη Lockheed Martin C-130H, 10 στροβιλοκινητήρες Allison T56 για αεροπλάνα Lockheed P-3 συν 60 M- 2 οχήματα μάχης Bradley και μια παρτίδα φορτηγών μεταφοράς. Τα δώρα στην Ελλάδα γλυκαίνουν ένα μεγαλύτερο πακέτο όπλων με 40 μαχητικά F-35, που η Ελλάδα αγοράζει για 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η κυβέρνηση Μπάιντεν ενέκρινε το 2022 και το 2023 χρηματοδότηση 60 εκατομμυρίων δολαρίων για αγορές όπλων από την Αθήνα. Σε αντάλλαγμα, οι Αμερικανοί θέλουν οι Έλληνες να δωρίσουν περισσότερα όπλα στους Ουκρανούς. “Συνεχίζουμε να ενδιαφερόμαστε για αμυντικές δυνατότητες που η Ελλάδα θα μπορούσε να μεταβιβάσει ή να πουλήσει στην Ουκρανία”, έγραψε ο Μπλίνκεν. Ο ελληνικός στρατός λειτουργεί, ή διατηρεί σε αποθήκη, μια σειρά από όπλα, που θα ήταν άμεσης αξίας για τον ουκρανικό στρατό—ιδίως, συστοιχίες αεράμυνας μεγάλης εμβέλειας S-300 και Hawk, Tor και Osa οχήματα αεράμυνας και πυροβόλα αεράμυνας ZU-23-2. Μερικά ή όλα αυτά τα όπλα θα μπορούσαν να κατευθύνονται προς την Ουκρανία».

Η σημειολογία του ύφους, που αποτυπώνει την σχετική αλήθεια,  σε δυο φωτογραφίες. Στην  πρώτη: Ο ηγέτης, που θέλει ή δείχνει να είναι κυρίαρχος κάθε γεωπολιτικού παιχνιδιού.

Τί χρεία έχομεν μαρτύρων; Επιστρέφοντας στα όσα παλιότερα, εμπεριστατωμένα  μετά από βαθειά έρευνα γράφαμε για τα F-35 σταχυολογούμε: Ποιες εθνικές επιχειρησιακές ανάγκες επέβαλαν αγορά F-35Α, όταν στο παρελθόν το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (Γ.Ε.Α.) και άλλοι στρατιωτικοί συναρμόδιοι είχαν 3 φορές απορρίψει την σκοπιμότητα απόκτησης των πανάκριβων, αταίριαστων με εγχώριες πολεμικές ανάγκες μαχητικών αεροσκαφών; Τί άλλαξε στο αμυντικό μας δόγμα ή στον σύγχρονο πόλεμο ώστε τάχα να καταστούν αναγκαίοι πολλαπλασιαστές ισχύος τα F-35Α; Τίποτα, πλην των διαταγών των φονιάδων λαών Αμερικάνων προς Κούλη και αποικία Γκραικυλία! Ερήμην των Επιτελείων των Ενόπλων Δυνάμεων και τα F-35Α, όπως άλλα μεγάλα  προγράμματα. Αποφασίζουν οι πολιτικοί, μάλλον τους διατάζουν οι Αμερικάνοι κι εξαναγκάζονται οι στρατιωτικοί να υπογράψουν, όσοι δεν έχουν τα ούμπαλα και να γίνουν χειροκροτητές της υποτέλειας για μερικά γαλόνια. Άλλο συναφές παράδειγμα για να μη ξεχνιόμαστε: Αλήθεια, παλικάρια της φακής, τί συνέβη με τα αεροσκάφη C-27J Spartan, που τα πήρατε μετά φανών και λαμπάδων σαν «Πόρσε» των μεταγωγικών και σκουριάζουν παρκαρισμένα στην Ελευσίνα; Έχετε κάποιο νέο, πότε αυτά τα 8 κομμάτια θα πετάξουνε;

Πού θα σηκωθεί να πολεμήσει ένα F-35Α, σχετικά βαρύ και δυσκίνητο αεροσκάφος στην θαλασσινή λωρίδα του Αιγαίου; Πώς θα κάνει κλειστές αερομαχίες ο ιπτάμενος ελέφαντας; Τα F-35Α είναι άκρως επιθετικά αεροσκάφη, με την προϋπόθεση ότι έχουν λυθεί τα μεγάλα ηλεκτρονικά προβλήματα, που τα κρατούν καθηλωμένα στο έδαφος ή τα καθιστούν περιορισμένης διαθεσιμότητας. Φορτώνεις προηγμένες βόμβες και τα αμολάς πολλές δεκάδες χιλιόμετρα μακριά να αιφνιδιάσουν τον αντίπαλο με στρατηγικό πλήγμα. Εξ και το Stealth, δηλαδή είναι αόρατα από τα ραντάρ, που και αυτό είναι παραμύθι. Στην πολύ πρόσφατη παγκόσμια πολεμική βιβλιογραφία αλλά κυρίως σε πεδία των αεροπορικών ασκήσεων και μαχών καταγράφονται σημαντικές αναπηρίες στον κρίσιμο τομέα, πάει να πει ότι τα F-35Α δεν είναι πια αόρατα!  Και να είναι αόρατα, δεν σημαίνει τίποτα για το πεδίο μάχης του Αιγαίου. Σε ποιο και σε πόσο στρατηγικό βάθος να βομβαρδίσει ένα F-35Α;

Η δεύτερη φάση. Ο ψοφοδεής ξεσκονιστής του ξένου αφέντη, που τον κοιτάζει αφ’ υψηλού και τουλάχιστον υποτιμητικά επιδεικνύοντας κυνικά την κυριαρχία του.

Σηκώνεται από την Ανδραβίδα, την Λάρισα ή όπου άλλου και σε 4-8 λεπτά από την απογείωση είναι στο επιχειρησιακό πεδίο. Πώς θα παλέψει με ένα ή δυο ζεύγη F-16, που θα του την πέσουν αμέσως, γιατί οι «αντίπαλοι», όπως και οι «δικοί μας» βλέπουν με πολύ προηγμένα ραντάρ, με δορυφόρους και μη επανδρωμένα, προκειμένου για την Τουρκία; Πού να ρίξει το προηγμένο φορτίο το F-35Α, όταν θα το έχουν λοκάρει  από την απογείωση; Αυτό αφορά και το αόρατό του, αν υπάρχει.  Ο εχθρός στο απόλυτα στενό και για αυτόν τον λόγο εξαιρετικά ελεγχόμενο πεδίο μάχης, δεν έχει παρά να παρακολουθεί δορυφορικά την κατάσταση συναγερμού στα 3-4  απέναντι αεροδρόμια F-35Α και με το που θα «δει» την απογείωση αμέσως ενεργοποιεί την άμυνά του. Το αόρατο του αεροσκάφους, η ταχύτητα, η δυνατότητα ελιγμών επηρεάζονται από τα όπλα, που του φοράνε. Τα τρία ανωτέρω εξαρτώνται από το μέγεθος και το βάρος του οπλικού του φορτίου. Το πλεονέκτημα γίνεται σοβαρό μειονέκτημα. Τα οπλικά συστήματα και τα άλλα «αντί» μπιχλιμπίδια πρέπει να είναι και αυτά stealth. Για αυτό, άλλωστε, και όλα τα όπλα και εν γένει συστήματα του F-35Α δεν κουμπώνουν στην άτρακτο, αλλά μπαίνουν εσωτερικά. Τί σημαίνει αυτό; Δεν μπορείς να πάρεις όπλα από διπλανό τύπο και να εξοπλίσεις  F-35Α, που απαιτεί δική του γκαρνταρόμπα. Πανάκριβα οπλικά συστήματα και μάλιστα υπερβολικά, περιττά, αν όχι άχρηστα, για το πεδίο μάχης του Αιγαίου.

Εκτός αν τα «πήραμε» για μακρινότερες αποστολές του ΝΑΤΟ και των Αμερικάνων, αν «θέλουμε» να το «παίζουμε» κατ’ εντολήν τους δήθεν περιφερειακή δύναμη! Αυτό συμβαίνει, το ξαναλέμε να το χωνέψουν κουφιοκεφαλάκηδες. Θυμάστε την τραγωδία στα Ίμια; Σο στημένο ολιγοήμερο πολεμικό παίγνιο, έμπρακτα να πιστοποιηθούν οι λεγόμενες «γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο», άραξε καταμεσής του Αιγαίου την κρίσιμη στιγμή αμερικάνικο καταδρομικό με προηγμένα συστήματα, νέκρωσε επικοινωνίες και επιχειρησιακές δυνατότητες στις δυο πλευρές του Αιγαίου και αεροσκάφη… πήγαιναν προς Μαρόκο και Αίγυπτο! Το έκαναν τότε και δεν θα το κάνουν σήμερα και αύριο οι Αμερικάνοι, που η τεχνολογία τους έχει κάνει άλματα; Μερικοί κωδικοί, πρωτόκολλα ασφάλειας, αλγόριθμοι εγκαθίστανται κι όλα με μιας αλλάζουν για τον έχοντα δύναμη. Ή δεν πήρατε πρέφα ότι το «πάνσοφά» σας κινητό και η ταμπλέτα αμέσως αδρανοποιούνται από τις Η.Π.Α., την Κίνα ή όποια μεγάλη δύναμη, ότι σας εντοπίζουν, όταν το θέλουν; Κι αύριο μόλις οι ανεπιθύμητοι στο σύστημα ανοίγουν το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή θα εκπέμπει η οθόνη μια ακτίνα και θα τους σκοτώνει!

                                                                Του Δημήτρη Χαντζόπουλου από την εφημερίδα “Η Καθημερινή”.

 Πώς τα F-35Α θα συνδεθούν επιχειρησιακά, με τ’ άλλο αεροπορικό οπλοστάσιο, που είναι απείρως πιο χρήσιμο και αποτελεσματικό από αυτά για τις αμυντικές ανάγκες; F-16 Viber, F-35Α, Rafale, Mirage συν κάτι απομεινάρια Φάντομ δεν είναι πολύ μεγάλη,   κυρίως δυσλειτουργική η αχρείαστη πολυτυπία; Ξεχάσανε οι αρμόδιοι πολιτικοί και άλλοι νταβατζήδες ότι κατά τα τελευταία 40 χρόνια το Γ.Ε.Α. ζητούσε ομοιοτυπία στα αεροπορικά πολεμικά μέσα; Δεν λησμονήσαν, απλώς είναι στην μέση οι διαταγές των Αμερικάνων και οι παχυλές μίζες! Δεν είναι καπρίτσιο του Γ.Ε.Α., είναι παγκόσμια επιθυμητή πρακτική: Όσο πιο μικρή χώρα είσαι, όσο λιγότερες διαφορετικές αεροπορικές μαχητικές μονάδες τόσο πιο αναγκαία η ομοιοτυπία γιατί προσθέτει στην συντήρηση, στην  αγορά οπλικών συστημάτων και των ανταλλακτικών τους, στην εκπαίδευση των χειριστών και του επίγειου προσωπικού, προπαντός στο πλήθος και την αποτελεσματικότητα των επιχειρησιακών πληγμάτων. Γίναμε υπερδύναμη ώστε έχουμε 4,5 διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών; Πάλι θα το πούμε ωμά, κυνικά: Η αποικία Γκραικυλία δεν χρειάζεται τα  F-35Α ενώ η περιφερειακή δύναμη Τουρκία θεωρητικά τα θέλει περισσότερο, άσχετα αν τελικά τα πάρει ή όχι.         

Στην επίσημη επιστολή του υπουργείου Εξωτερικών των Η.Π.Α. στον θαλαμοφύλακα Γκραικυλίας Κούλη Μητσοτάκη αναφέρεται: «Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ αποφάσισε να εγκρίνει μια πιθανή στρατιωτική πώληση στην κυβέρνηση της Ελλάδας, F-35 Joint Strike Fighter συμβατικής απογείωσης και προσγείωσης (CTOL) και σχετικού εξοπλισμού για εκτιμώμενο κόστος 8,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η Υπηρεσία Συνεργασίας για την Αμυντική Ασφάλεια παρέδωσε την απαιτούμενη πιστοποίηση ειδοποιώντας το Κογκρέσο για αυτήν την πιθανή πώληση σήμερα». Αστρονομικό ποσόν για τα εγχώρια δεδομένα χωρίς τα αναγκαία οπλικά συστήματα, που είναι με την σειρά τους πανάκριβα. Μη σας παραμυθιάζει του «σχετικού εξοπλισμού», αφορά μόνο το «κουφάρι» του αεροσκάφους (40+2 κινητήρες, στοιχειώδη συστήματα ασφαλούς επικοινωνίας, ανίχνευσης και στόχευσης απειλών και άλλες ενσωματωμένες συσκευές μόνο για να πετάει με σχετική ασφάλεια το F-35Α και όχι για να πολεμάει.

                 Το δημοσίευμα του Forbes.

Ποια προηγμένα όπλα θα φοράνε τα F-35Α και ποιο το τελικό κόστος; Κανένας δεν το λέει γιατί υπάρχει και το μέγα θέμα της αποδέσμευσης διαβαθμισμένων συστημάτων και όπλων. Όταν οι Η.Π.Α. τρενάρουν παραχώρηση άδειας για προηγμένα οπλικά συστήματα των «παλαιών» F-16, θα δώσουν και μετά από πόσα χρόνια τις ανάλογες διαβαθμισμένες άδειες για τα όπλα των F-35Α; Τί έγινε στρατόκαβλοι, ανειδίκευτοι… ειδικοί, αγοραίοι πολιτικάντηδες της Γκραικυλίας με την υπόθεση των αδειών χρήσης για ΑΙΜ-120D και ΑΙΜ-9 για τα F-16; Τις πήραμε, πότε και με ποιους όρους; Μια και το έφερε η κουβέντα: Τί έγινε με το μέγα πρόβλημα των «ελληνικών» F-16 VIBER της μη συνεργασίας του ραντάρ με τα συστήματα της αυτοπροστασίας; Λύθηκε και πώς; Βρέθηκαν και από πού τα περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια, που ζητάνε οι Αμερικάνοι για να κάνουν νέα αναβάθμιση των F-16 VIBER, ώστε να είναι απολύτως επιχειρησιακά μάχιμα; Στρατιωτικές πηγές στην Άγκυρα υποστηρίζουν ότι τα τουρκικά αναβαθμισμένα F-16 VIBER δεν θα έχουν αυτό το τρωτό, ότι η λύση του προβλήματος συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο αναβάθμισης αεροσκαφών. Και εδώ σας πιάσανε Κώτσους οι Αμερικάνοι!

Τα όπλα του F-35Α είναι οι εξής «πύραυλοι», χοντρικά, μη σας σκοτίζουμε με άχρηστες γνώσεις, εφόσον δεν δίνεται το κοστολόγιο εκάστης μονάδας: AIM-120 AMRAAM, AIM-9, AIM-132 και JDAM. Η διεθνής εμπειρία στην αγορά προηγμένων όπλων «λέει» ότι η τιμή είναι κατά τεκμήριο τριπλάσια ή τετραπλάσια αυτής του φορέα τους (του αεροσκάφους). Αυτό σημαίνει σε απλά ελληνικά και με τρέχουσες τιμές ότι το πακέτο F-35Α συνολικά, με όλα τα «στολίδια» του θα ξεπεράσει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια!!! Η εκπαίδευση των πιλότων είναι ψηφιακή, δεν υπάρχουν διθέσια F-35Α  για εκπαιδευτική διαδικασία, μόνο υπερσύγχρονοι πλην πανάκριβοι εξομοιωτές πτήσεων. Εκτός από την υποστήριξη, που αναφέρει η επιστολή του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών για αρχική εκπαίδευση χειριστών, ποιος θα πληρώνει μετά τον βαρκάρη; Εξομοιωτές πτήσεων, που πρέπει να εγκατασταθούν στην χώρα για μόνιμη παραγωγή πιλότων. Πόσο κοστίζει ο καθένας; Και αυτό κρατικό μυστικό. Νοιώθετε τί χαράτσι (επιχειρησιακά άχρηστης) πολυτέλειας θα πληρώσουν τα παιδιά και τα εγγόνια σας και τί κουτόχορτο σάς πουλάνε!

Δεν είναι μόνο πανάκριβα, έχουν από το μεγαλύτερο κόστος συντήρησης. To Γραφείο Λογοδοσίας της κυβέρνησης των Η.Π.Α., το ανώτατο ελεγκτικό όργανο της χώρας, σε ειδική μελέτη εκτιμά ότι το ετήσιο κόστος συντήρησης ενός αεροσκάφους F-35Α ανέρχεται σε 7,8 εκατομμύρια δολάρια. Για τα 40 μαχητικά το ελληνικό δημόσιο (η αποικία Γκραικυλία) θα πληρώνει επιπροσθέτως πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια να παραμένουν επιχειρησιακά μάχιμα στο έδαφος. Ως πολυσύνθετο αεροσκάφος το 70-75% της συντήρησης γίνεται για λόγους ασφαλείας (διάβαζε εξάρτησης και κονόμας) υποχρεωτικά στις Η.Π.Α. Και σε αυτόν τον τομέα, ιδιαίτερα στις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις, θα χρειάζονται διαρκώς άδειες εξαγωγής διαβαθμισμένων «στοιχείων» από τα υπουργεία Εξωτερικών και Άμυνας των Η.Π.Α. Μεγαλώνει θεαματικά το κόστος, όταν προκύπτουν ατυχήματα και αστοχίες υλικών. Είχαμε γράψει και παλιά χωρίς να είναι ανέκδοτο: Αν γρατσουνίσετε καινούριο σας αμάξι, μπορεί να πάρετε την ειδική αλοιφή να διορθώσετε την μικροζημιά. Στα F-35Α το αόρατό τους έγκειται στο ειδικό χρώμα. Αν με απρόσεκτη κίνηση γρατζουνιστεί φτερό, πρέπει να πάει να βαφτεί στην Αμερική.

Κάθε ώρα πτήσης κοστίζει 33.000 δολάρια. Συγκριτικά: Κόστος πτήσης ανά ώρα F-16 15.000 δολάρια. Πάλι η αρμόδια υπηρεσία των Η.Π.Α. ζητά από το Πεντάγωνο να εξετάσει τρόπους αισθητής μείωσης του κόστους.  Αν τα 40 F-35Α κάνουν καθένα συνολικά δέκα ώρες πτήσης στο Αιγαίο, για εκπαίδευση και περιπολία, τότε υπολογίστε άλλα 23 εκατομμύρια δολάρια. Εξαιρετικά θεωρητικό να πετάνε τα 40 μαχητικά με δεδομένο ότι το αεροσκάφος με βάση στοιχεία αρμόδιων αμερικανικών υπηρεσιών (Γραφείο Προϋπολογισμού Κογκρέσου) έχει σχετικά χαμηλή διαθεσιμότητα και μάλιστα κραυγαλέα πτωτική. Το έτος 2022 ποσοστό χρόνου, που ένα F-35Α είναι επιχειρησιακά διαθέσιμο σε σχέση με αυτόν συντήρησής του είναι 54% έναντι 65% του 2021. Πολύ κάτω από το 85-90%, που απαιτεί το Αμερικανικό Πεντάγωνο. Αυτό σημαίνει ότι αν η Γκραικυλία αγοράσει 40 κομμάτια, στην μονάδα χρόνου θα πετάνε επιχειρησιακά μόνο τα 22 και τα άλλα 18 στην συντήρηση. Μεγίστη πολυτέλεια για ένα υποτίθεται προηγμένης επιχειρησιακής ετοιμότητας και δράσης αεροσκάφος ακόμα και για τις Η.Π.Α., πολύ περισσότερο για φτωχούς συγγενείς του εν λόγω προγράμματος, όπως η εγχώρια Πολεμική Αεροπορία. Παρκαρισμένο χρυσάφι για γιορτές, εκθέσεις και λοιπές επιδείξεις. Το περασμένο έτος τα αμερικανικά  F-35Α είχαν πρόσθετα προβλήματα πρωτίστως στα ηλεκτρονικά τους, αυτό είχε συνέπεια να καθηλωθούν για την επίλυσή τους και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αν πετάνε ή όχι.

Είμαστε κιμπάρηδες, χουβαρντάδες περιωπής! Στον χορό των δισεκατομμυρίων δεν έχουμε συμμετοχή στην κατασκευή ούτε στην παραμικρή βίδα. Αγοραστές πολύφερνοι μόνο! Ό,τι ψίχουλα βγάλουμε από την πρώτου βαθμού συντήρηση, που θα γίνεται στην για την ώρα διαλυμένη Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία. Μην ακούσουμε το τραγικό παραμύθι των αντισταθμιστικών ωφελημάτων Offsets)! Ουδέποτε από την ίδρυση της Γκραικυλίας πάρθηκαν, δόθηκαν, όπως θέλετε πείτε το, αντισταθμιστικά ωφελήματα σε πολεμικές αγορές, εκτός από κάτι σαπάκια των Η.Π.Α. και άλλων του κόσμου δυνάμεων, που για να γίνουν επιχειρησιακά με το στανιό θέλανε πολλά εκατομμύρια δολάρια για αναβάθμιση, εκτός από ορισμένες λογιστικές πιστώσεις με προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθούν για νέες αγορές όπλων, εκτόςς από παχυλές μίζες σε  πολιτικούς, μεσάζοντες και λοιπούς νταλαβεριτζήδες των στρατιωτικών αγορών.  Όλα, μα όλα τα προγράμματα αντισταθμιστικών ωφελημάτων ενώ δεν υλοποιήθηκαν, έγιναν αντικείμενο μεγάλων οικονομικών σκανδάλων. Σκαρώνουν κατόπιν κάτι εξεταστικές επιτροπές της πλάκας, σε δουλειά να βρισκόμαστε και σε 6 μήνες η υπόθεση πήγαινε στο αρχείο και όλοι οι για τα μάτια του κοσμάκη εναγόμενοι παραδίδοντο στο πόπολο αθώες κι άσπιλες, πάλλευκες περιστέρες…

Μεγάλο καλαμπούρι αυτά, που μας «δωρίζουν» οι φονιάδες των λαών Αμερικάνοι. Στην Αθήνα μιλάνε για φρεγάτες «Κοστελέισον» ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για μεγάλα και δυσκίνητα περιπολικά σκάφη για τους ωκεανούς και όχι για το Αιγαίο Πέλαγος. Ερώτηση: Γιατί οι Αμερικάνοι τις απόσυραν από τον στόλο τους μέσα σε 8 χρόνια; Ποια άλλα πλοία τα πάρκαραν σε λιγότερο από 20 χρόνια εκτός από τα έχοντα λειτουργικά και επιχειρησιακά προβλήματα. Όπως ακριβώς τα μεγάλα περιπολικά, που βαφτίστηκαν φρεγάτες και για να χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να πληρώσει τις Η.Π.Α. τον εκσυγχρονισμό τους και την αναβάθμιση ο Έλληνας φορολογούμενος. Πώς θα γίνει η αναβάθμιση στα 4 σαπάκια, όταν οι ίδιοι οι Αμερικάνοι δεν μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα και τις απέσυραν πρόωρα; Με ποια εμπειρία, κυρίως ποια τεχνολογία θα το κάνει η αποικία Γκραικυλία;  Άλλα έκτακτα χαράτσια! Αμ εκείνο το «χαρισμένο» ιπτάμενο τάνκερ KC-135, τί θα το κάνουμε; Θα ανεφοδιάζουμε αεροσκάφη στο Αιγαίο, πέντε λεπτά μετά την απογείωση; Άτοπο! Πού θα επιχειρεί το αεροσκάφος; Στην Ερυθρά Θάλασσα; Για αυτό δώσαμε το στρατηγείο Λάρισας για την νέα αμερικανική πειρατεία κατά των Χούθι. Πάντα κατά τις διαταγές των Αμερικάνων φονιάδων των λαών.

 

                                                                     Του Τάσου Αναστασίου από την εφημερίδα “Αυγή”.

Τα άχρηστα F-35Α ακόμα και αν τα πάρουμε και λύσουν τα μεγάλα ηλεκτρονικά και άλλα προβλήματα, που τα κρατούν καθηλωμένα στο έδαφος, δεν μπορούν ν’ αλλάξουν τον συσχετισμό δυνάμεων στο Αιγαίο. Πιστοποιείται έτσι ότι δεν έχει καμιά αξία, είναι αδιέξοδο και έγκλημα, διαχρονική υποτέλεια αυτός ο ανταγωνισμός των εξοπλισμών με διαιτητές και νταβατζήδες τις Η.Π.Α. και εν γένει την Δύση. Από την μια όχθη έχει μια περιφερειακή μεγάλη δύναμη, ένα ανεξάρτητο και ελεύθερο κράτος και από την άλλη μια αποικία, άθλιο πειραματόζωο του Καπιταλισμού. Το 2030, που θα έρθουν τα πρώτα F-35Α, αν τελικά και πώς θα έρθουν, ο συσχετισμός δυνάμεων θα είναι ακόμα πιο δυσμενής για την Γκραικυλία, που θα διαθέτει 83 F-16 Viber και 24 Rafale, συν καναδυό F-35Α. Η Τουρκία θα έχει 280 F-16 Viber. Γίνεται τώρα κατανοητή η ανάγκη ομοιοτυπίας και αρμονικής   λειτουργικότητας κάθε αξιόμαχου αμυντικού συστήματος; Μη μασάτε το άλλο παραμύθι, ότι οι Η.Π.Α. θα βάλουν «κόφτη» στα αναβαθμισμένα F-16 Viber της Τουρκίας, να μην επιχειρούν στο Αιγαίο. Θα είναι κάποιος ματσό, θα πάρει πανάκριβη Φεράρι και θα τον εμποδίζουν να πηγαίνει στο Κολωνάκι! Πράγματα στην Ουάσιγκτον έγινε τέτοια κουβέντα αλλά αφορούσε την Συρία, να μην πετάνε στο εκεί μέτωπο τουρκικά αεροσκάφη. Για να γλυκάνουν το χάπι έβαλαν και το Αιγαίο, λες και είναι δυνατόν να αναγνωριστεί ποια αεροσκάφη είναι αναβαθμισμένα, που έχουν ρήτρα και ποια όχι. Θα βάλουν οι Η.Π.Α. όρους στα F-16 Viber της Τουρκίας και θα αφήσουν τα ελληνικά F-35Α να κινούνται όπου τους γουστάρει, ιδιαίτερα αυτά, που είναι αγορά κατ’ εντολήν του ΝΑΤΟ, που εξυπηρετεί τους Αμερικάνους,. Γελοιότητες ραγιάδων!