Άνθρακες ο θησαυρός και παμπάλαιο το κόλπο τού και μετά θάνατον κανιβαλισμού νεκρών και επιστημονικού θαψίματος μέγιστων εγκλημάτων, όπως τα Τέμπη. Βάλανε δράκα γραφειοκρατών, Επιτροπή Διερεύνησης με πρόεδρο κολλητό του Μητσοτακέικου, να βγάλει πόρισμα μετά δυο χρόνια για τα αίτια δολοφονίας 57 επιβατών των μοιραίων τρένων. Και ω του θαύματος! αυτοί το έδωσαν στην δημοσιότητα μετά φανών και λαμπάδων ανήμερα...

Την Πύρρειο νίκη του
ασήμαντου, που θα γίνει Καγκελάριος βαφτίσαν θρίαμβο στο Δ’ Γερμανικό Ράιχ (κατ’ ευφημισμόν Ε.Ε.). Πάντα υπερβολικοί κι εκτός τόπου φασουλήδες! Δεν κατανοούν ή κάνουν πως αγνοούν ότι οι εκλογές του Βερολίνου άνοιξαν ξανά πόρτα πλατιά στον Ναζισμό; Με την διαφορά ότι αύριο ο Χίτλερ ίσως φορά φουστάνια αφού οι γυναίκες ελέγχονται καλύτερα από την εξουσία.

ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΡΥΘΜΟ
Ο χορός εμφανίστηκε την πρώτη Παλαιολιθική περίοδο, όταν ο άνθρωπος συνειδητοποίησε τους δεσμούς του με τηνφύση. Είναι η πιο άμεση εκδήλωση ανθρώπινων συναισθημάτων. Η Ελλάδα διαθέτει μια πλούσια χορευτική παράδοση έχοντας δεχτεί στο πέρασμα του χρόνου πολλαπλές πολιτισμικές προσμίξεις. Από τους πιο ζωντανούς ελληνικούς χορούς είναι ο ζεϊμπέκικος. Ο Γιάννης Τσαρούχης τον έχει χαρακτηρίσει: «Χορό των χορών». Ο ζεϊμπέκικος...

Η «Λαϊκή Απογευματινή» της Βερόνικας Δαβάκη
Ο παλιός φίλος ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗΣ πάντα ψάχνοντας το εξαιρετικό μάς κερνά όχι ένα νέο δίσκο, αλλά ένα καινούριο έργο και για πρώτη φορά συνεργάζεται με την Βερόνικα Δαβάκη, που μπήκε με δυνατά «όπλα» στον όμορφο κήπου του λαϊκού τραγουδιού. Ο τίτλος: «Λαϊκή Απογευματινή» αλά παλαιά και μοντέρνα, σαν θεατρική παράσταση, που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια, την γειτονιά, στο χωριό...

ΑΠΑΤΗΜΕΝΗ ΓΡΙΑ ΠΟΡΝΗ;
Γιατί κλαίει γοερά και προπαντός κροκοδείλια το Δ΄ Γερμανικό Ράιχ, η γριά πόρνη Δυτική Ευρώπη, σαν να θεωρεί εσαεί εαυτόν πανέμορφο, αλλά ξυπνά ένα πρωί και επειδή δεν περνά η μπογιά της, ο νταβατζής αλλάζει με βία τους όρους τής βίζιτας; Τάχα εθίγησαν οι ξεφωνημένες μαριονέτες του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού, που ο νέος ένοικος του Μαύρου Οίκου Ντόναλντ «Ντακ» τους έβαλε...
Σεισμολόγοι ανελλήνιστοι και
αγράμματοι. Σμηνοσειρά και ηφαιστειότητα-μερικά από τα πολλά μαργαριτάρια, που πετάνε στα βοθροκάναλα. Μεταφέρουν στην ελληνική γλώσσα, που αιώνες αφοιμοιώνει τα πάντα, αγγλοβάρβαρες ορολογίες. Και σμήνη και σειρές στο κλούβιο τους μυαλό; Άσε πια ο κανιβαλισμός κάθε λέξης να βγει η ιδιότητα. Μόνο: γυναίκα, γυναικειότητα ή γυναικοσύνη δεν ακούσαμε ακόμα! Οσονούπω! Τα Γκρίκλις ανάποδα!
Οι εκλογές Προϊσταμένου των
Δεξιώσεων (Π. τ. Δ.)-κατ’ ευφημισμόν Προέδρου της Δημοκρατίας (;)-έληξαν με την ανάδειξη ενός καραδεξιού, αντικομμουνιστή, που του αποδίδεται και απόπειρα συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών. Μόλις βγήκαν τα κουκιά του Κούλη, μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος! Το κομματικό, πελατειακό σύστημα στο κατάμαυρο μεγαλείο του. Όπως αρμόζει στην αποικία Γκραικυλία!

Ο Μίκης Θεοδωράκης του Γιώργου Μονεμβασίτη
Είναι ξεχωριστό επίτευγμα, εξαιρετικά πρωτότυπη βιογραφία, το έργο του Γιώργου Β. Μονεμβασίτη: «Μίκης Θεοδωράκης, Χρονολόγιο», που εκδόθηκε από τον ΙΑΝΟ. Πρωτίστως ο αναγνώστης και κυρίως ο ερευνητής του παγκόσμιου λαϊκού συνθέτη έχει ενώπιον του όλη την μακρά ζωή και το έργο του και δη με πρωτότυπο τρόπο, πληρέστατο και άκρως ευκολόχρηστο. Ο Γ. Μονεμβασίτης ταξινομεί τον βίο, την πολιτεία και...

«ΧΟΡΕΥΕΤΕ -ΧΟΡΕΥΕΤΕ»! Ανθρωπολογία του χορού
Ο χορός είναι μία πανάρχαια τέχνη, που εμφανίζεται σε όλους τους λαούς και όλους τους πολιτισμούς. Αποτελεί πηγαία έκφραση συναισθημάτων και επικοινωνίας και διαφέρει από τον αθλητισμό εξαιτίας της συγκινησιακής κατάστασης με την οποία εκτελείται και προσλαμβάνεται από το κοινό. Πρόκειται για συλλογική και ατομική έκφραση και είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το εκάστοτε κοινωνικό γίγνεσθαι. Παρότι ο χορός εμφανίζεται...
Μάστορας με χειροπέδες!
Κοινώς εχέστηκε η φοράδα στο Γένι Τζαμί. Ακόμα απορείτε πώς χρίζονται οι φίρμες, πώς φτιάχνονται τα πλαστικά τηλεοπτικά είδωλα; Συλλάβετε και μένα, ρε παιδιά, μπροστά στις κάμερες, μπας και πουλήσω κάνα βιβλιαράκι, που χρωστάω σε όλο τον ντουνιά για να το εκδώσω! (Παράπονο φτωχού δημοσιογράφου-συγγραφέα, που βλέπει τα τρένα-συγνώμη τα ψώνια-να περνούν θριαμβικά).