κάθε βήμα της αργυρώνητης, φτηνής πόρνης του Καπιταλισμού δικαιοσύνης! Σκότωσε την μάνα, τον έβγαλαν σε 4 χρόνια. Δολοφόνησε τον πατέρα και απειλεί, όταν αποφυλακιστεί, να φονεύσει και τ’ αδέλφια του. Γιατί όχι; Μήπως θα τον εκτελέσουν; Εφ’ όρου ζωής με τα λεφτά σου, θα τον τρέφουν, ηλίθιε όχλε, μη τυχόν χάσει η Βενετιά βελόνι!

Κατηγορία: Δρεπάνι και σφυρί
Πόσο πιο καθαρά να το πει,
μάγκες μου, ο άνθρωπος με το βαρύ μελωδικό επώνυμο; «Δεν ξέρω αν θα μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει ευρωβουλευτές την επόμενη φορά»! Για αυτό και εγώ την «πούλεψα» έγκαιρα για άλλες πολιτείες, να εξασφαλίσω ξανά την επιούσια έδρα-η … λογική συνέχεια της ρήσης. Από Φαραντούρης έγινα Πουλόπουλος! Άλλαξα πάλκο-κεσάτι, που ‘ρχεται! Τόσο απλά και καιροσκοπικά!
Χαροκαμένη μάνα απειλεί να σώσει
μυαλοκαμένους ραγιάδες! Εδώ δεν σέβεστε την μνήμη τού δολοφονημένου παιδιού σας,-την χρησιμοποείτε Δούρειο Ίππο- θα διορθώσετε την αποικία Γκραικυλία; Θα αναμειχθείτε με τα σκατά της πολιτικής, τις μαριονέτες των ξένων επιβητόρων υπηρετώντας τους στο πουλημένο Κυνοβούλιο; Ως γνήσια Δεξιά, παίζετε το άθλιο παιχνίδι του Κούλη! Ξανασκεφθείτε το, πριν την ξεφτίλα!
κ. Ερντογάν, Άγκυρα. Το Καστελόριζο
δικό σας με άδεια Κούλη! Μπορείτε να το καταλάβετε (και την υπόλοιπη Κύπρο) και ν’ απαντήσετε ό,τι είπε ο εγχώριος ραγιάς των Η.Π.Α. για τον Ν. Μαδούρο: «Το τέλος του καθεστώτος του προσφέρει νέα ελπίδα για την χώρα. Δεν είναι στιγμή να σχολιάσουμε την νομιμότητα των ενεργειών». Μητσοτάκης, η επιτομή του προδότη!
Συνεχή, ειδεχθή στην άσφαλτο
εγκλήματα. Λόγω ατιμωρησίας. Τροχαίο στην Ιερά Οδό, 38χρονος μοτοσυκλετιστής νεκρός, συνελήφθη ο 17 (!) χρονος οδηγός και η μάνα του. Ε, και; Ανασταίνεται ο νεκρός, που χρήζει παιδαγωγικής εκδίκησης για τους ζωντανούς; Η λύση; Θανατική ποινή στον δολοφόνο και ατην μάνα του (ηθική αυτουργός) εκτελεσμένη σε 10 μέρες. Μήπως γλυτώσουν μερικά αθώα θύματα!
Πληρώστε, ηλίθιοι, άλλα 90 δισ. ευρώ,
χρηματοδοτείστε τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο των φονιάδων λαών Αμερικάνων στην Ουκρανία, μέσω του παραρτήματος Δ’ Γερμανικού Ράιχ (κατ’ ευφημσμόν Ε.Ε.)! Κάνετε, μαλάκες, το σκατό σας παξιμάδι για νέα φέρετρα, που θα «φορέσουν» στα παιδιά σας! Όταν λέμε: Έξω από την Ε.Ε., μας λοιδωρείτε: Ψεκασμένοι! Μη ξεσηκώνεστε, πλην ο επερχόμενος πόλεμος θα φέρει και την Επανάσταση!
Πολιτική συμμορία της Ν.Δ.:
Πανάκριβα αγοράσατε την θέση Κυριάκου ως μεσαίου γραφειοκράτη του Δ’ Γερμανικού Ράιχ (κατ’ ευφημισμόν Ε.Ε.) προπληρώνοντας για το παράνομο και καταχρηστικό χρέος Γκραικυλίας 5,29 δισ. ευρώ για τα έτη 2033-2041. Μήπως από την τσέπη σας τα βγάλατε; Στύβετε τον όχλο σαν σάπια λεμονόκουπα και τα δίνετε στα ξένα αφεντικά. Βρίσκετε (ηλιθίους) και τα κάνετε…
Αν ο δολοφόνος με τιμόνι, αν σε 10
μέρες το σκατόπαιδο εκτελούνταν στο Σύνταγμα παραδειγματικά, επειδή σκόρπισε θάνατο, οι επόμενοι αλήτες με Ι.Χ. δεν θ’ απαντούσαν ποτέ ξανά: «Με πονάει το αυτί μου», αν τους έλεγαν: Σκότωσες άνθρωπο»! Το σημαντικότερο; Θα ζούσαν πολλοί δολοφονημένοι στην άσφαλτο και θα γλύτωνε ο ντουνιάς από μεγάλη μάστιγα! Αλλά: Χαίρε (φασιστικό) κράτος δικαίου!
Πόσο ξεφτίλας και πουλημένη
μαριονέτα είσαι για να ζητάς 28 ευρώ από τον πένοντα όχλο, που έχει ν’ ανοίξει βιβλίο από το σχολείο, να διαβάσει τυπωμένο τούβλο σου με εξόφθαλμα ψεύδη για τις προδοσίες, που ζει ακόμα; Συνέχεια της ληστείας σου σε μισθούς και συντάξεις; Απλώς είσαι πράκτορας ξένων αφεντικών και οργανώνεις την νέα, που σου ανέθεσαν, αποστολή.
Απειλές κατά κυρίαρχων κρατών
αυτοδικαίως απορρίπτονται-απάντησε η Αθήνα στις εύλογες πλην μόνο φιλολογικές δηλώσεις Ζαχάροβα. Η πλαστική γκόμενα της υποτέλειας το ξέρει; Πού το είδατε το κυρίαρχο κράτος; Αποικία Γκραικυλία! Δεν υπήρξε ανεξάρτητη και λεύτερη Ελλάδα από κτίσεως κόσμου! Μόνο άθλιοι δούλοι, 400 χρόνια στους Τούρκους και 200 στους Αγγλοαμερικάνους. Συνεχίζεται… περήφανα η σκλαβιά!