Οργανισμού Ηνωμένων Εγκληματιών (Ο.Η.Ε) έθαψε βαθειά την Γάζα. Ενέκρινε το σχέδιο των Η.Π.Α. και του Ντόναλντ «Ντακ» δίχως ν’ ασκήσουν, ως όφειλαν, βέτο Κίνα και Ρωσία! Για να επιβεβαιωθεί το ρηθέν υπό Κασσάνδρας Συνωμοσιολόγου: Εσύ Γάζα, εγώ Ουκρανία και την Κίνα να περιμένει την παγκόσμια κυριαρχία να της πέσει ως σάπιο μήλο…

Κατηγορία: Δρεπάνι και σφυρί
Σχεδόν 60 δισεκατομμύρια ευρώ
λήστεψε-μονόπλευρη φορολογία-από τις τσέπες σου, μόλις σε 10 μήνες, η συμμορία λωποδυτών με αρχηγό τον Κούλη Μητσοτάκη! Θα τα καταβροχθίσει το μεγάλο Κεφάλαιο και συ θα πάρεις γλίσχρα επιδόματα ζητιανιάς. Σε στύβουν σαν παραγινομένη λεμονόκουπα, ηλίθιε, διεφθαρμένε, ψεκασμένε δια της οθόνης όχλε, και τους χειροκροτείς, όταν ξυπνάς από το ταξικό κώμα!
κ. πρόεδρον ΠΑΕ Παναθηναϊκός
Πάνω από 2 ώρες βαρετός μονόλογος κι ούτε μια αλήθεια; Λόγου χάρη πώς το ποδόσφαιρο στον κόσμο-και στην Γκραικυλία-είναι μέγιστο πλυντήριο μαύρου χρήματος. Καμαρώνετε ότι δεν έπεσε στην Γ’ Εθνική ο Π.Α.Ο.; Ξεχάσατε ποιος σας έσωσε στην στημένη ψηφοφορία. Ο…αιώνιος αντίπαλος! «Βγάζει κόρακας κοράκου μάτι»; ή «Όλοι οι κ@ρι@ληδες μια εταιρεία»-διαλέγετε και παίρνετε!
Υπέρ της οπλοκατοχής και όταν
ωριμάσουν οι ταξικές συνθήκες, υπέρ της Επανάστασης, της μαζικής οπλοχρησίας να σκοτώσουμε τον Καπιταλισμό! Ξέρετε γιατί επιβιώνει, αν και πνίγει τον ντουνιά στο αίμα του κέρδους; Επειδή αφόπλισε, μεταφορικά και κυριολεκτικά, τον λαό, τον έκανε ταξικά κοιμώμενο όχλο. Θα μας έστυβαν σαν λεμόνια σάπια με τα Μνημόνια, αν δεν ήμασταν άοπλοι σκλάβοι;
Θρίαμβος νέος της Θέμιδος!
Για του χρόνου τέτοια εποχή αναβλήθηκε η σε δεύτερο βαθμό δίκη για την δολοφονία του Άλκη Καμπανού από συμμορία φανατικών του ΠΑΟΚ. Ήταν να γίνει χθες και… άγνωστοι, ως συήθως, έστησαν προβοκάτσια, επιτέθηκαν σε πολίτες, που κάθονταν στα σκαλάκια του κτιρίου, έριξε η αστυνομία χημικά και πήγε κάθε κατεργάρης στο σπίτι του. Χίλια εύγε!
Τα Μνημόνια δεν τέλειωσαν,
παρά το κουτόχορτο (είναι και αυτό μέρος τους!), που σας σερβίρουν κομματόσκυλα και βοθροκάναλα! Σε μια νύχτα πάνε και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία! Τα ξένα αφεντικά διέταξαν και η πολιτική συμμορία της Ν.Δ., που παριστάνει την κυβέρνησης Γκραικυλίας, έσπευσε να εφαρμόσει! Η ιδιωτικοποίηση βαίνει προς ολοκλήρωση. Τα ποικίλα «Box» έχουν γεμίσει τις γειτονιές.
Στην κηδεία του «κλέφτη Νιόνιου»
γιατί να πάνε οι Αριστεροί, με εισαγωγικά ή άνευ; Νταβαντούρι έστησε η ξενόδουλη εξουσία για αντιπερισπασμό από τα αληθινά προβλήματα. Τα βοθροκάναλα προβάλλουν τις άδειες καρέκλες στην Μητρόπολη και όχι τους άστεγους και πεινασμένους, απόλυτα σύμφωνα με την ιδεολογία του εθνικιστή, φασίστα εκλιπόντος. Άλλο ζήτημα (καίριο) το έργο, που είναι πια υπόθεση του Χρόνου!
BARCELONA F.C. Δεν φτάνει, που
έκλεψες εξώφθαλμα το παιχνίδι, έβαλες και 6 γκολ σε πιο αδύνατη ομάδα (όντως κατέβηκε με λάθος σχέδιο, πλην σφαγιάσθηκε σαν τραγί από τα αλητήρια κοράκια της ΟΥΕΦΑ) με πέτσινα πέναλτι και αποβολή. Όπως πάντα! Έδειξες ότι είσαι ανέκαθεν μια κομπλεξική συμμορία, γιατί δεν μπορείς να ξεπεράσεις σε μαφιόζικες τακτικές την Ρεάλ Μαδρίτης!
Κλείνει το MTV μετά από 44
χρόνια και άρχισαν πομπώδεις αναδρομές και πλαστικά ρέκβιεμ στου κόσμου τ’ αδελφά βοθροκάναλα. Έπαιξε κατά τον καλύτερο τρόπο, με φανταχτερά λαμπιόνια και λαμπερά σκουπίδια, τον υπονομευτικό ρόλο του, την μαζική διάδοση του αμερικάνικου τρόπου ζωής, του πιο χυδαίου από κτίσεως κόσμου και δεν έχει πια λόγο ύπαρξης. Τώρα τα πιθηκάκια μαλακίζονται με τηλέφωνα!
Το καταρρέον Δ’ Γερμανικό Ράιχ
(κατ’ ευφημισμόν Ε. Ε.) δηλώνει βαρύγδουπα ότι μέχρι το 2030 θα είναι έτοιμο για πόλεμο με την Ρωσία! Έβγαλε οδικό χάρτη δράσης! Να φοβηθούν ή να μην μπορούν να κοιμηθούν Κίνα, Ρωσία, Ινδία και τα αφεντικά του, οι Αμερικάνοι; Ακούγοντας την πομφόλυγα θυμηθήκαμε τις θυμόσοφες γιαγιάδες, που έλεγαν: Πράτσα-πράτσα, για όσους χέζονταν από τον φόβο!